چـرنــد و پـرنــد

چرند و پرند / طنز / مهمل /...

چـرنــد و پـرنــد

چرند و پرند / طنز / مهمل /...

ادامه راه

 سلام دوستان! بابت این (غ غ ق ق )غیبت غیر قابل قبول شرمنده ام ولی خب گاهی وختا پیش میاد دیگه . تو این مدت که نبودم خیلی دلم واسه وبلاگم و دوستام تنگ شده بود  خدا رو شکر که تموم شد . اومدم که ادامه بدم البته به کمک خدا و همراهی دوستای گلم.دوستون دارم  هـــــــــــــوارتـــــــــــــــــــا

 

منتظرم باشین... 

*بیت اول به نام نامی او*

صاحب الحق گوگل و یاهو 

 

 ای که دادی به بیت اول بیست

بیت اول ز من نبوده و نیست

 

لیک آنچه بعد از این تو می خوانی

همه را خود بگفتم آسانی

 

ای خدای خالق جن و پری

ای که خالق اژدهای سه سری

 

حمد گویم تو را به خطی چند

تا رهنمایی کنی مرا به زرند!

 

کمکم کن تا دهم ادامه راه

سر پا باشد این بلاگ هر ماه

 

هان تو که آمدی چرندستان

تو بده گوش و این نکته ام بستان

 

بهر شادی روح این مرحوم

نظری از برای من بکن مرقوم

 

تا کنم فرزتر بلاگ را آپ

یا زنم بشکنی تو کافی شاپ

 

گر نظر  نمی دهی و می خوانی

پس بدان چون چغندری مانی!