چـرنــد و پـرنــد

چرند و پرند / طنز / مهمل /...

چـرنــد و پـرنــد

چرند و پرند / طنز / مهمل /...

بودن یا نبودن مساله ای که هیچ وقت حل نشدددددددددد!!!

بودن یا نبودن اکثر چیزهایی که میشناسیم خیلی فرقشه!

مثلا بودن یا نبودن حیات (حیاط خونه منظورمه...)خب خیلی فرق داره خونه حیاط دار هم باکلاس تره هم گرونتر و ... یا بودن یا نبودن پدر . مادرتون یا خودتون() یا پول تو جیبیتون  یا ... هر چی دیگه که خودتون بهتر میدونید ولی میخوام یه چیزیو مثال بزنم که بودن و نبودنش هیچ فرقی نداره!!! کنجکاو شدین؟؟؟؟؟؟؟؟ یکی از اون چیزایی که بودن و نبودنش حداقل تو مملکت ما فرقی نداره...

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پلیسه!!!!!!!!!!!!

حتما میپرسین چرا ؟؟؟؟؟؟؟ میگم واستون.

امروز یکی از همکارا یه جریانی رو تعریف کرد که دیدم بد نیست اینجا بیارمش.

عباس آقا تعریف میکرد که : چند روز پیش بعد از اینکه کار تموم شد چون اضافه کاری وایساده بودیم سرویس واسه برگشت نبود آقا ما هم رفتیم سر خط و هی دستمونو تکون تکون میدادیم که آقا شاهین شهر...چند دقیقه ای نگذشته بود که یه ماشین پلیس چند متر جلوتر از  پام ترمزی کشید و وایساد . بعد از چند دقیقه شیشه ماشین پایین اومد و یه گونی از بقایای تنقلاتی که سرکارهای عزیز تناول فرموده بودند به بیرون شلیک شد...بعد از چند صباحی دوباره شیشه پایین اومد و اینبار چند عدد از پوسته چیپسهایی که به جرم نامعلوم در بازداشت افراد پلیس بودند به قرار وسیقه از ماشین بیرون پریدند!!!  آقا در این اوصاف که من شاهد بیرون آمدن این اشیا و اجرام زمینی و سیب زمینی بودم همزمان دستمو تکون میدادم که بابا شاهین شهررررررررررررررررر اما انگار نه انگار حدود ۱ ساعت همون جا وایساده بودم و مثه مترسکهایی که باد چپ و راستشون مینکه تکون تکون میخوردم!!! ولی هیچ ماشینی از ترس جریمه شدن جرات ترمز کردنو نداشت. بالاخره صبرم سر اومد رفتم طرف ماشین و به سرهنگی که کنار راننده اخم کرده بود اشاره کردم.شیشه رو پایین کشید وگفت چی شده؟ گفتم بابا شما نه بودنتون به درد میخوره نه نبودنتون!!!!!!!!!! اخماشو تو هم کرد و گفت یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟ گفتم اگه من الان اینجا با ماشین تصادف میکردم یا منو به باد کتک میگرفتن  تا ۱ساعت هیچکی نبود منو نجات بده  الانم که اینجایین هیچکی جرات نداره از ترس جریمه شدن من فلک زده رو سوار کنه !  سرهنگه یه لبخندی رو لبش اومد و گفت از کجا معلوم که ما بریم تورو  سوار میکنن؟؟؟؟؟؟؟ گفتم شما بریند من مطمئنم منو سوار میکنن گفت اشکالی نداره. شیشه رو داد پایین و ماشین از جا کنده شد . هنوز میشد چراغهای چشمک زنشو دید که یه ماشین سواری شخصی جلو پام ترمز کرد . سوار شدم وقتی ۲ , 3 کیلومتری رفتیم دیدم که وایسادن لب جاده منم یه دستی واسشون تکون دادم و رد شدیم........

خب حالا قضاوت با خودتون...

نقل از عباس آقا شاپوری با یه کم دست کاری

 

دلی به وسعت دریا...

 دلی به وسعت دریا

سیلامون علیکم!

به علت اینکه فردا هم باید برم سر کار(بابا پول دوست!!!) امروز اومدم آپ کنم ! بازم یه مطلب گوگولی(منصوب به گوگول یکی از فک و فامیلای گوگل که تو کار حقه بازی و گول مالیدن سر مردمه!!!.)واستون میزارم دوست داشتین نظر بدین دوست نداشتین هم به ...

ااااااااااا بابا فکر بد نکنین دوست نداشتین هم به درک  اصلا واسه تو نمینویسم که  واسه اون مینویسم که دوست داره تو نظر نده...) خلاصه...میگن که:

"رابرت داینس زو" قهرمان مشهور ورزش گلف آرژانتین زمانی در یک مسابقه موفق شد مبلغ زیادی پول برنده بشه

در پایان مراسم و پس از گرفتن جایزه "زنی" بسوی او دوید و با تضرع و زاری از او خواست تا پولی به او بدهد تا بتواند کودک بیمارش را از مرگ نجات دهد. "زن" گفت که هیچ پولی برای پرداخت هزینه درمان ندارد و اگر رابرت به او کمک نکند کودکش ازدست خواهد رفت. قهرمان گلف درنگ نکرد و تمام پول را به" زن" داد.

!هفته بعد یکی از مقامات انجمن گلف به رابرت گفت: ساده لوح خبر جالبی برات دارم

آن "زن " اصلاً بچه مریضی نداشته که هیچ، حتی ازدواج هم نکرده.اون به تو کلک زده دوست من رابرت با خوشحالی جواب داد: "خدا رو شکر! پس هیچ کودکی در حال مرگ نبوده! این که خیلی عالیه!!!!

حالا ببینید ما کجای کار هستیم

 

اندر حمایت از یک لایه آسیب پذیر...

با سلام یا بی سلام فرقی نداره مهم اینکه میخوام بگم:  حتما شده که از اخبار رادیو یا تلویزیون

از خرابی و سوراخ شدن لایه اوزون مطلبی شنیده باشید

من امروز می خوام یه لایه قدیمی ولی فراموش شده رو بهتون معرفی کنم

این شما و این لایه یا قشر آسیب پذیر .

بله تعجب نکنید بابا این حقوق بگیرای بیچاره رو میگم از بس دیدن کسی محلشون نمیزاره رفتن واسه خودشون یه لایه درست کردن ماشاا... به این کلفتی  که اتمسفر سگ کی باشه !!!

البته تا این لحظه هیچ سازمان محیط زیستی هنوز به فکر حمایت و مراقبت ازشون بر نیومده ( و فکر نمیکنم بر بیاد!)

لذا این حقیر چون یک عضو فعال این لایه هستم از مسئولین ذیربط و بی ربط عاجزانه استدعا دارم که تا دل این قشر آسیب پذیر به نازکی لایه اوزون نشده , فورا اقدامی بفرمایید و گرنه باید هزینه کنید و بروید از خارجه تعدادی قشر آسیب پذیر آنهم به قیمت روز وارد کنید تا" اکو سیستم اداری و طبقاتی" بهم نخورد

از ما گفتن بود حالا خود دانید.

 در ضمن قرار شد نظر بدین بی معرفتا...

فوتبال ایران

آقا ما هر چی میگیم آمریکا مقصر اصلیه هیچکی گوش نمیده!

تو این عکس کاملا واضحه که امریکا با یه توطئه کثیف  فوتبال ایران رو سر و ته کرد ( مگه سر و ته نبود؟؟؟)

حتما میگین بابا چه ربطی به امریکا داشت؟

آخه قربون شکل ماهه نشستت نزن این حرفو  این امریکا با این فیلمای خشن و کابویی و گلادیاتوریش آخرش کار دست ایران داد و این آقای علی آبادی بیچاره و دادکان و برو بچ بیچاره که تقصیری ندارن یه شب داشتن فیلم آمریکایی میدیدن بعد از فیلم جو گیر شدن هر کدومشون یه اسلحه ورداشتن و افتادن تو خیابونا از قضا این علی کوچولوی قصه ما !!! میاد اونجا که احمد آقا داشته با کلی زحمت و محنت توپ بر و بکس  فوتبالی ایران رو باد میزده یعنی باد میکرده  بقیشم که کامل مشخصه .

البته اینا رو از طریق جعبه سیاهه توپ فوتبال فهمیدن و تحقیقات تو این زمینه ادامه داره

ولی چیزی که مشخص و غیر قابل انکاره  رد پای آقا گرگه است

 

ولی خودمونیم عجب تشکیلات قوی داریما !!!!